Televiziunea, dragostea mea

Sorin Burtea

Sorin Burtea

„In ultimele luni am fost intrebat de foarte multi colegi despre executarea silita a SRTv, ca urmare a castigarii procesului cu inflatia.
Raspunsul meu a fost si este unul singur: NU AM EXECUTAT si NU VOI EXECUTA institutia in care lucrez.
Poate cu alta ocazie, vom discuta despre cei care propaga minciuni si lumea ii crede.

Sugestia mea, daca are importanta pentru voi si daca vreti sa mai avem loc de munca, este sa NU EXECUTAM SILIT Televiziunea Romana!

Sorin Burtea
Producator tv”

Prin targ se spune ca Sorin Burtea are de luat/sau a luat circa un miliard de lei vechi din procesul legat de indexarea salariilor.

Cu executare sau fara, suma respectiva va intra într-un final in contul lui Sorin Burtea!!!!

Potrivit comunicatului SRTV, până acum, s-au achitat drepturi bănești restante pentru un număr de circa 500 de salariați care au executat silit televiziunea – drepturi în sumă de peste 22 milioane de lei (aproape 9.800 euro de căciulă, în medie). 

Vezi și Nume de cod IRNINIS   Despăgubiri morale. Cazuri acceptate

Acest articol a fost publicat în tvr. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

