Colaboratori mai puțini la „TV Cluj”

ACTUALIZARE: „Imi pare sincer rău de toți angajații și colaboratorii care știu meserie și iși văd de treaba lor. Totuși, angajarile făcute pe criterii politice, de rudenie și amoroase au dus in final la acest lucru. Era previzibil, se știa, dar toti au crezut ca va continua la nesfarșit. Ei bine, ar fi chiar aiurea sa le mai dea bani de la buget dupa toata faza asta. Poate ca e momentul in care cineva trebuie sa faca curațenie in curtea TVR, iar adevaratii profesionisti isi vor relua locul, daca va fi vreodata la TVR o conducere corecta”, arată Santa Klauss pe stiridecluj.ro.

08.04: Jurnalista Irina Gașpar, de la TVR Cluj, a anunțat în emisiunea sa de dimineață, difuzată pe TVR 3, că nu mai are loc de muncă.

”Aseară, Clujul vuia de faptul că toţi colaboratorii de la TV Cluj sunt daţi afară. Ăsta e adevărul. Cum ar veni, eu astăzi sunt aici pe ochi frumoşi. Sau în regim de voluntariat. Probabil că aceste fapte bune vor fi trecute la catastif. Acum mă întreb, mai fac sau nu emisiunea? Situaţia din TVR nu este una nouă, toată lumea o ştie. Ni s-a spus, domnilor colaboratori, nu mai sunt bani. Sigur, eu am aflat aseară. Îmi făceam antrenamentele mele şi când vin de la antrenament văd 1240 de apeluri pierdute, cam pe acolo. Mă întrebau ce s-a întâmplat. Nimic nu s-a întâmplat, nu îmi voi mai primi banii. Am aflat aseară că nu mai am loc de muncă, de la prieteni,” a spus realizatoarea TVR.

„Un angajat al TVR Cluj, din regia de emisie, a fost cel mandatat să îi anunțe pe salariați că nu sunt daţi afară, dar nici nu sunt plătiți, fără ca directorul instituției, Romeo Couți, să își facă timp pentru a-i anunța el de aceste măsuri, dat fiind că lună de lună el le reînnoia contractele.

Majoritatea oamenilor nu au mai venit la serviciu, nedorind să facă muncă voluntară, dar prezentatoarea emisiunii ”Regional Cafe”, Irina Gaşpar, a făcut notă discordantă, probabil pentru a nu pierde locul la această emisiune, și a relatat tot ce s-a întâmplat în direct”, informează stiridecluj.ro.

Acest articol a fost publicat în coruptie, drepturi egale, interes personal, interes public, relatii, tacere, tvr. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

